Netbaserede Værktøjer

Findes i så stort antal, at man kan fodre svin med dem. Men netbaserede værktøjer er mange ting.

Nogle værktøjer består i princippet af en tom side, hvor kunden selv skal etablere en struktur og skrive indholdet.

Andre består af en tom struktur eller skabelon, hvor kunden så selv skal skrive alt indholdet.

Hos ECOHouse tænker vi anderledes. Vores kunder har brug for hjælp. Det har de, fordi de ting, vi beskæftiger os med, er uoverskuelige for folk, der ikke arbejder med det til dagligt. Derfor består alle netbaserede værktøjer hos ECOHouse af færdige strukturer, som er tilpasset den enkelte kunde. Indholdet skriver vi og lægger ind på baggrund af samtaler med kunden, så det afspejler kundens dagligdag og kundens behov. Vi opdaterer, når der kommer ny lovgivning, eller når forholdene hos kunden ændrer sig.

Hvad skal kunden så lave? Kunden skal lave de praktiske ting, vi nu er blevet enige om og kvittere for det i systemet. Glemmer kunden det, kan vi se det i vores system, og så hjælper vi kunden med at huske.

Ideen er ret simpel: Vi laver det, som kunden enten ikke eller har tid/lyst til. For nogle kunder betyder det, at vi er i næsten daglig kontakt. Andre klarer sig til gengæld næsten selv og bruger os kun til sparring i særligt problematiske sager.